PEKIŲ KEITIMO TVARKA

8. PREKIŲ KEITIMO TVARKA

8.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo dienos pakeisti nusipirktus daiktus analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Teisė pakeisti įsigytą prekę šioje dalyje nustatyta tvarka suteikiama tik tuomet, kai Pirkėjas yra Vartotojas.

8.2. Pirkėjas gali pakeisti ir grąžinti prieš tai įsigytas prekes prisijungdamas prie savo paskyros Interneto svetainėje. Jeigu Pirkėjas neturi paskyros Interneto svetainėje, jis ją privalo susikurti ir įvesti prekių užsakymo numerį. Pardavėjui patvirtinus Pirkėjo prašymą dėl prekių keitimo, yra sugeneruojamas prekių grąžinimo lipdukas, kurį Pirkėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekių grąžinimą dienos kartu su grąžinamomis prekėmis turi pristatyti registruotu paštu Pardavėjo nurodytu adresu ir atsiųsti išsiųstų prekių siuntos kodą Pardavėjo el. paštu.

8.3. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes Pardavėjo nurodytu adresu, jei prekės nebuvo sugadintos arba iš esmės nepasikeitė jų išvaizda, taip pat jos nebuvo naudojamos – visos grąžinamos prekės turi būti su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote. Pirkėjas privalo apžiūrėti prekes taip, kaip tai galėtų padaryti tiesiogiai prekybos vietoje. Panaudotą kokybišką prekę galima grąžinti tik Pardavėjui geranoriškai sutikus.

8.4. Grąžindamas keičiamas prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.

8.5. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, tai Pirkėjas pagal 8.2 numatytą tvarką turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo dienos grąžinti prekes Pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą. Pardavėjas turi grąžinti pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo daikto grąžinimo Pardavėjui dienos.

8.6. Keičiant prekes šioje dalyje įtvirtintu būdu Pirkėjui tenka visos prekių pristatymo ir grąžinimo išlaidos. Jeigu Pardavėjas negali įgyvendinti Pirkėjo prašymo pakeisti prekes, Pardavėjas grąžina Pirkėjui šio sumokėtą kainą už prekes, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

8.7. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus nėra tenkinamas įsigijus šias prekes ne nuotolinės sutarties pagrindu (fizinėse parduotuvėse):

8.7.1. megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;

8.7.2. pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;

8.7.3. siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;

8.7.4. liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius.

 

9. PREKĖS KOKYBĖ IR PIRKĖJO TEISĖS, KAI JAM PARDUOTA NETINKAMOS KOKYBĖS PREKĖ

9.1. Prekės savybės atitinka sutartį ir yra kokybiškos, jeigu:

9.1.1. daiktas atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir daiktas, kurį Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį;

9.1.2. daiktas tinka naudoti tam, kam tokios rūšies daiktai paprastai naudojami;

9.1.3. daiktas tinka naudoti pagal konkrečią paskirtį, apie kurią Pirkėjas pranešė Pardavėjui sutarties sudarymo metu ir su kuria Pardavėjas sutiko;

9.1.4. daiktas atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties pobūdžio daiktams ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal daikto pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar Pardavėjo viešai paskelbtus pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto konkrečių savybių.

9.2. Prekių nuotraukos, esančios Interneto svetainėje, skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl Pirkėjas turi vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

9.3. Pirkėjas, kuriam buvo parduota netinkamos kokybės prekė, savo pasirinkimu turi teisę per protingą terminą, tačiau ne vėliau kaip per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos pasirinkti vieną iš galimų gynimosi būdų:

9.3.1. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);

9.3.2. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

9.3.3. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

9.3.4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.

9.4. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis. 

9.5. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

9.6. Pirkėjas gali grąžinti netinkamos kokybės prekes prisijungdamas prie savo paskyros Interneto svetainėje. Jeigu Pirkėjas neturi paskyros Interneto svetainėje, jis ją privalo susikurti ir įvesti prekių užsakymo numerį. Savo paskyroje Pirkėjas grąžindamas prekes nurodo jų trūkumus bei prideda nuotrauką, kurioje aiškiai matosi jų defektai. Pardavėjui patvirtinus Pirkėjo prašymą dėl prekių grąžinimo, yra sugeneruojamas prekių grąžinimo lipdukas, kurį Pirkėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pardavėjo patvirtinimo apie prekių grąžinimą dienos, kartu su grąžinamomis prekėmis bei prekių grąžinimo išlaidas patvirtinančiu čekiu turi pristatyti registruotu paštu Pardavėjo nurodytu adresu ir atsiųsti išsiųstų prekių siuntos kodą Pardavėjo el. paštu.

9.7. Pardavėjui pripažinus, kad Pirkėjui parduotos prekės buvo netinkamos kokybės, Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos grąžina Pirkėjo sumokėtą kainą už prekes. Pardavėjas taip pat atlygina Pirkėjui netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas.

9.8. Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.

9.9. Pardavėjui pripažinus, kad Pirkėjui parduotos prekės buvo tinkamos kokybės arba prekės trūkumas yra mažareikšmis, arba prekė tapo netinkamos kokybės dėl 9.5 punkte nurodytų pirkėjo veiksmų, ir Pirkėjo prašymo netenkinus, Pardavėjas grąžina Pirkėjui prekes atgal, negrąžindamas Pirkėjo sumokėtos sumos ir neatlygindamas prekės grąžinimo išlaidų.

9.10. Kai netinkamos kokybės daiktas keičiamas kitu analogišku, kuris skiriasi pagal matmenis, modelį, rūšį ar kitus požymius, Pirkėjas turi atlyginti sutartyje numatytos kainos ir naujo daikto kainos, galiojusios keitimo momentu, skirtumą. Tokiu atveju Pardavėjas taip pat atlygina Pirkėjui netinkamos kokybės prekės grąžinimo išlaidas.